Eerste Annual Watershare® Meeting in Amsterdam

5 november 2013Netwerken

Na de lancering van Watershare® op de IWA-beurs van 2012 in Busan (Zuid-Korea), wordt najaar 2013 de eerste Annual Watershare® Meeting voor leden gehouden.

Bij de jaarlijkse Watershare®-bijeenkomst zijn  vertegenwoordigers van het Vlaamse onderzoeksinstituut VITO, het Duitse onderzoeks- en kenniscentrum KompetenzZentrum Wasser Berlin (KWB) en de Nederlandse onderzoeksinstituten KWR en Naturalis Diversity Center aanwezig. De Watershare®-leden spreken over hun gezamenlijke doel: publieke kennis een groter afzetgebied bieden. Wim van Vierssen, directeur van KWR: “In het Watershare®-netwerk adviseren experts collega-experts over de toepasbaarheid van hun tools. Een heldere en stevige basis voor samenwerking en co-creatie.”

Wim van Vierssen, directeur van KWR

CEO Wim van Vierssen van KWR

V.l.n.r.: Boris Lesjean (KWB), Idsart Dijkstra (KWR) en Nele Desmet (VITO)